وکیل حقوقی تلفنی رایگان شبانه روزی

وکیل حقوقی تلفنی رایگان شبانه روزی

شرایط وکیل حقوقی تلفنی

با فاصله گرفتن از فضای کسب و کار سنتی به علت شرایط وکیل حقوقی تلفنی ، رقابت در تجارت های مختلف به منظور رسیدن به سود بیشتر به اوج خود رسیده است. در این میان ممکن است تحرکات تجاری شرکت های مختلف با محدوده ی دیگر شرکت ها تداخل پیدا کند و موجب بوجود آمدن اختلافاتی شود. از آنجا که این اختلافات تماما مالی هستند در دسته ی اختلافات حقوقی طبقه بندی می شوند. به دلیل گستردگی دنیای تجارت و ترفندهای آن مسائل وکیل حقوقی تلفنی روز به روز پیچیده تر می شوند و رسیدگی به آنها از عهده ی افراد بدون تخصص در این حوزه خارج است. بنابر این استفاده از یک وکیل مشاور حقوقی در هر شرکتی یک نیاز جدی به نظر می رسد.

وکیل حقوقی تلفنی رایگان

دعوای حقوقی در موارد مربوط به وکیل حقوقی تلفنی و اجتماعی مطرح می شود.

عموما در آن جرم اتفاق نمی افتد و به صورت مشاوره حقوقی رایگان میتوان از وکیل حقوقی تلفنی استفاده کرد

و دادخواست کیفری در آن مطرح نمی شود.

برای طرح یک شکایت حقوقی، بر خلاف دعاوی کیفری، نیازی به مراجعه به دادسرا جهت تنظیم شکایت نمی باشد

و مراحل در دادگاه های حقوقی و یا شورای حل اختلاف پیگیری شده و برای آن حکم صادر می گردد. معمولا در این گونه دعاوی دادگاه در حکمی طرف تضییع کننده ی حق را ملزم به جبران حقوق از بین رفته ی زیان دیده می نماید. اذا در وکیل حقوقی تلفنی هیچ گونه کیفر و مجازاتی مطرح نخواهد بود و صرفا حقوق از دست رفته بازگردانده خواهد شد.

وکیل حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته

از تفاوت های عمده ی دعاوی کیفری با دعاوی حقوقی می توان به نحوه ی دعوت از طرف دعوا اشاره کرد.

که بعضا در وکیل حقوقی تلفنی که به صورت ۲۴ ساعته مطرح کرده اند اشاره شده.

برای دعوت از متهم در دعاوی کیفری احضاریه ارسال می شود.

عدم توجه متهم حکم جلب صادر می شود و متهم به اجبار به دادگاه فراخوانده می شود.

مشاوره حقوقی  متفاوت است  عدم توجه خوانده به اخطاریه، دادگاه می تواند بدون حضور رای را صادر نماید.

بر خلاف پرونده های کیفری با پس گرفتن دعوا از طرف خواهان پرونده مختومه اعلام می شود.

وکیل حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه

وکیل مشاور حقوقی فردی حقوقدان است که وظیفه ی رسیدگی به تمامی وکیل حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه و پرونده های مربوط به آن را بر عهده دارد. همچنین بهتر است در انعقاد تمامی قرار داد ها و تهیه دستور العمل های کاری و اداری از یک مشاور حقوقی استفاده نمود. علاوه بر این وکیل حقوقی می تواند از طرف شرکت مامور رسیدگی به مناقصه ها و مزایده ها باشد و تمامی امور مربوطه را به طور صحیح و طبق قوانین حقوقی پیگیری نماید.

وکیل حقوقی تلفنی تهران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر حتی به حضور فیزیکی وکیل حقوقی در شرکت نیاز نیست و مشاوره می تواند بصورت تلفنی و حتی بصورت آنلاین در تمامی ساعات روز انجام شود. وکالت یک امر عمومی است و بصورت تخصصی دسته بندی نمی شود. از این رو بهتر است با توجه به تجربیات قبلی مشاورهای حقوقی، در انتخاب صحیحی مشاور حقوقی دقت نموده و فردی متخصص در زمینه ی مورد نیاز را استخدام نمود.

وکیل مشاوره حقوقی باید فردی قابل اعتماد باشد زیرا این فرد باید از تمامی مسائل حقوقی محرمانه ی شرکت مطلع شود تا بتواند در محاکم قضایی به بهترین شکل از منافع شرکت دفاع نموده و حقوق شرکت را حفظ نماید.